неділю, лютого 15, 2015

Любити в війну


А я просто люблю....

Та любити в війну ой, непросто
Просинатись в поту від жахів
Від тривоги....до млості
прислухатись до тиші....

Пройду

Повечірнім знебарвленим Львовом
Хай замерзну, дощу
Так бракує гарячому серцю
Ні слово, ні друзі не поряд

Я молю
Боже, Боже, високо у небі
Туди постріли теж долітають
Захисти....Збережи, не погребуй
Цих молитв, що мов кров з вени крапають.

Я терплю
Хоч як часом є важко
Але ж й ти на хресті дорікав....
Боже, Боже....а я ж просто комашка
Зтопчуть, викинуть...хто ж бо згадав.

Уявлю
Що скінчилися вибухи, постріли
Догоріли пожежі, розцвіли навесні всі сади.
Там, на фронті, чекають весни, мов приречені
На життя, на кохання, на діти...
на добрії сни.

А я просто люблю....
Та любити в війну ой, непросто...

© Ірина Бжезінська

Немає коментарів:

Дописати коментар