понеділок, грудня 28, 2015

лиш день минув...




лиш день минув, звичайно, що болить
болить аж так, що губиться свідомість
і так кортить набрати номер твій
й прошепотіти: "все гаразд, я поруч"

але не можна, ми тепер чужі
це рішення правдиве й остаточне
і правильне. ми зовсім вже не ті
котрі під місяцем гуляли ночі...

нема романтики, образи, наче лід
крижинкам скували серце моє
я дорікала, ти вже так не міг
ми гиркались, як півні на порозі

я готувала ось такий кінець
хоч так тягнула, ну ще раз, а раптом
але не сталось жодне із чудес
ти був лиш ти, а я - то я... як фатум.

лиш день минув, звичайно, що болить
болить аж так, що хочеться кричати
а ще так хочеться усе оце спинить...
з тобою дихати разом, кохати...

ти прощавай, забудь всі номери
всі витри фото, смски, вірші
люби, хоч не мене, але люби
і будь щасливим...
справжнім, добрим, іншим...

© Ірина Бжезінська

Немає коментарів:

Дописати коментар