понеділок, квітня 02, 2012

Я посаджу для тебе квітів сад


Я посаджу для тебе квітів сад
Я буду їх плекати і ростити
Там  ти побачиш розмаїття барв
В квітковім леті сонячного літа.

В тих квітах будуть пахощі весни
Бажання трунок, гіркота розлуки
Даль океанів, літаки, човни
Квитки, нитки, й мої благальні руки.

Ці квіти шепотітимуть тобі
Історії незнаного кохання
Вони розкажуть про чарівні сни
Казкові сни безсоння до світання...

В них ти знайдеш красу і досконалість
Вони цвіститимуть для тебе день і ніч
Вони тобі даватимуть наснагу
Знайти свій зміст у світі протиріч.

Ці квіти я дарую наче серце
Примарний образ, ніжність та весна
Заглянь у кожну квітку, як в люстерце
Ти посміхнись, -  і квітка  розцвіта…

Я посаджу для тебе квітів сад
Там є фіалки, мальви та жоржини
Там першоцвіт, там острівочки айстр
Це все тобі. Щодня і щохвили!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар