суботу, липня 04, 2015

Чекаю

Так важко...й що далі, то гірше
Війною просякнутий пил
Жбурляє мені в очі вітер
Нічого не бачу... Повір

Не цього чекала, не цього
Хотіла лиш тиші й тепла
Різдво у великій родині...
Все зникло...лишилась війна.

Й чекання наддовгі години
Й короткі дзвінки із АТО
Тривоги плетуть павутини
Висмокчують з мене нутро...

Новини...Там знову стріляють
Поранені, зниклі...чому?
Мій Боже, мій Боже, благаю
Й молитва летить у пітьму....

Коханий мій, рідний, єдиний
Я знаю, інакше не міг..
Ніхто із нас в цьому не винен
Але тут так важко, повір...

Я коротко. В мене все добре.
А доня гуляти пішла
Коли там відпустка, надовго?
Чекаю... вже й літо мина.

Ти там бережи себе, ладо
Герою мій, соколе мій
Вертайся скоріше - чекаєм
В нас стільки ще планів і мрій!

© Ірина Бжезінська

Немає коментарів:

Дописати коментар