суботу, серпня 15, 2015

Познайомлюсь для серйозних стосунків



 
Чом би й ні? Що я, крива, горбата?
Все на місці, ніби при мені...
Але, знаєте...душі бракує свята
Сайт знайомств... Прощайте сірі дні!

Так... про себе... Скромна, тиха, мила
Якщо все по-мому, я така
А як щось не так - пиняй на себе
Гепну баняком і все, пішла...

Ріст -середній, очі, певно, сірі
Вік - за тридцять, сорока нема
Є освіта, навіть всіх чотири...
Із дітей - одна лишень дочка.

Не курю, не випиваю, чесно
Хіба зрідка...й я не без гріха
Як ж інакше? Часом -просто пекло
От тоді...хіба ж це дивина?

Виглядаю, мабуть, на молодшу
Днями навіть пива не дали...
Не худа, не надто геть так товста...
Щось серднє... Гени зберегли.

Я шукаю... От колись вважала
З милим рай буде і в шалаші
Це б ніщо...та родичів отари
З нього що хотіли, те й плели

Я уже у мріях малювала
На весіллі тости, сукня, бал...
А вони дивились - мов украла
В них останній золотий сухар...

Йой, понеслось...Значить, я шукаю
Молодого з купою бабла
І освіта і посада мають
Значення, тут я вже не дурна...

Будемо гуляти ми по місту
Селфитись на твій крутий айфон
І писати.... паркувати лексус
тут під знаком - це не моветон

Потім йдемо в  оперний театр
На балет... до речі, люблю рок
Трохи зматюкаємо всю владу
А тоді - шампанське, ну і торт...

Якщо треба - піду до спортзалу
Манікюр, косметика, візаж...
Буду як багіня, грецька пава
За твоє бабло - все буде клас!

Так, уже анкету дописала
Зараз фото... десь із лав шкільних
Завантажуємо...може, хочу мало?
Ще б машину, в вихідні - пікнік

Трохи Франції, Єгипту і на море
І... у Індію,  я люблю вся ярке
Шмоток нових...до вибору, до кольору
От тепер вже точно мабуть все...

То ж шановне панство поспішайте
Лайкате й пишіть мені мерщій
Буде в нас життя  - неначе казка
Ти - працюєш, я - пишу вірші....

Немає коментарів:

Дописати коментар