пʼятницю, березня 28, 2014

Тримай чи пусти

                              Не судилось і не каялось,
                              Просто далося взнаки.
                              Ох, як швидко душа ламається
                               У загравах твоєї душі.
                                                 І не було,
                                                 Щоб просто бути.
                                                 І не вмерло. Камінний хрест.
                                                         Коли довго чогось шукаєш,
                                                         Хочеш вірити, що знайдеш.

 

І минають години, роки
Як ріп'ях мене колить сум
Під ногами рови глибокі
В небі вітру ворожий шум

Я ще вірю, інакше - згину
Просто йду, без мети вперед
Як пристане хтось - буде другом
А як ні, то і це не кінець.

Не молюсь, не кляну, пробачте
Мої слабкості вічні боги
Я метелик в польоті до щастя
Бій тривоги, загублені сни...

Неприкаянне світло весняне
Перший промінь, краплинка роси
Я ще тут, а за мить вже розтану
І загублюсь ...
                        Тримай чи пусти.

© Ірина Бжезінська

Немає коментарів:

Дописати коментар