пʼятницю, березня 09, 2012

Мій Ангел


1.
Коли мені було так важко
І я не знаходила сил
Ти дав мені віру й відважність
Ти наче на крилах носив…


Приспів:
Як падала вниз
Ти мене підхопив
Ти крила розправив
І очі відкрив

Ти дав мені світ, цей дивний світ
Барвистих ілюзій!

А потім ти зник
Як вогник згорів…
Пішов назавжди
Без знаку, без слів…

Заливши слід, продовживши літ
Барвистих ілюзій!


2.
Тепер я готова боротись
Готова іти до мети
Позаду залишилась осінь
Весною наповнюю сни…

Приспів:
Як падала вниз
Ти мене підхопив
Ти крила розправив
І очі відкрив

Ти дав мені світ, цей дивний світ
Барвистих ілюзій!

А потім ти зник
Як вогник згорів…
Пішов назавжди
Без знаку, без слів…

Заливши слід, продовживши літ
Барвистих ілюзій!

3.
Я буду такою назавжди.
Пишайся, - я твоє дитя.
Я буду щаслива й відважна
Щомить, щохвилини, щодня…

Ти Ангел, молюся до тебе
І дякую знову тобі
Що дав мені сонце і небо...
Що був Ти в моєму житті…

2 коментарі:

  1. Дуже гарно - цікаво послухати яка мелодія - як сама пісня звучить)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не співаю... Мене так покарав Господь: я чую музику, але не можу співати(

      Видалити