понеділок, березня 05, 2012

Життя ....



Життя моє не було надзвичайним.
І я не стала кимось в цім житті.
Я роздавала час свій і таланти.
А почуття ховала у вірші.

І я не стала кращою за інших.
Не досягла вершин, не впала вниз.
Я не свята , але й не дуже грішна.
Десь був мій промах, злет, а десь – каприз.

Я не відрила у собі жіночність.
Хоч почуття манили ввишині.
І часом почуття прицільно точно
Влучали в моє серце… і вірші.

Та не судилося знайти кохання.
Того, хто був би поруч день і ніч,
Хто вгадував б усі мої бажання,
Хто був б зі мною зараз, пліч-о-пліч.

Тепер мене самотність не лякає
Життя іде, не знаю його строк…
Слова летять і у віршах згорають
І я згорю, як досягну зірок…

1 коментар:

  1. Дуже щирі відверті вірші))
    Молодець, що не боїшся - я не наважуюсь такі відверті публікувати...

    ВідповістиВидалити