вівторок, липня 10, 2012

Молитва


Я хочу помолитися до Бога
За тих, хто йшов, не бачучи мети
Та просто йшов, поки веде дорога,
Допоки серце б’ється й може йти…

Я хочу помолитися до Бога
За тих, кому невідома пиха…
Й не має цілей вищих за свободу
Свободу – бути вільним від гріха.

Я хочу помолитися до Бога
За тих, хто жив, як Бог йому дає.
Благословляв щодень творіння Бога
Й примножував навкруг усе живе.

Молюсь за тих, хто понад все у світі
Поставив радість матері і сміх дитя
За тих, хто не боявся лихоліття
Й робив добро… я їх благословля!

Молюсь за тих, хто вміє поважати,
Хто має в серці світлі почуття
Хто вміє чути, бачити й прощати…
Хто поруч йшов усе моє життя…

Я хочу помолитися до Бога
За наш весь світ борні та перешкод
Світ протиріч, де все – це лиш нічого
Де є душа, а у душі є Бог…

Немає коментарів:

Дописати коментар