суботу, липня 14, 2012

Я не змовчу!


Я не змовчу!
Не можу пройти поруч
Закривши очі й стиснувши вуста.
Я не змовчу!
Хочу власноруч
Цей камінь зрушити, щоб знов текла вода.

Вода, що принесе відраду й спокій.
Вода, що правду й істину в собі несе…
Так важко йти вперед, робити кроки
Та мушу, не чекаю,  інший не прийде….

Ненавиджу, коли не вірять правді!
Ненавиджу, коли шанують лжу!
Ненаджу, коли про інших судять
По- своєму, по собі! Не змовчу!

І не пробачу тих, що без поваги
Кидають людям чутки, як кістки…
Не поважатиму їх галасні ватаги
Повстану, не змовчу, навіть не жди!  

Хай буде все не легко. Різні сили!
Та я не страшусь, не тікаю, не скавчу!
Бо справжню правду – їм не загасити!
Не потушить як кволую свічу!

Я не змовчу!
І хай міцне каміння
Перепинило правді бистрий біг
Я не змовчу!
І сила джерела одвічна
Проложить новий шлях, новий потік!

1 коментар: